Sunday, February 01, 2009

my new lover



akhirnya... setelah sekian lama, aku dpt gak beli kereta sendiri...
hehehe..impian honda city, tp dpt myvi...
kira ok la... drpd xde langsung... kuang3...
yang penting, aku tetap pilih 69...
AGS 1691..
kredit to my D coz bg cadangan no nie...




baru jer seminggu pakai, dah calar keta aku.... x tahu la kat mn n mcm mana benda nie leh jd...
huhuhu... sedih jugak la... wpun skit, tp ttp dah mencacatkan keta aku.. hampeh tul...


meter dah 1000km...so kena gi servis dah... keh3...

keta masuk car wash..ahaks...







inside my car... yg sentiasa menemani aku.. hehehee

**************************************************************************
kengkawan, ada idea x nak namakan keta ni erk?

**************************************************************************

3 Comments:

  1. arezeo said...
    comel nyer Baby Vi dia itewwwww.....
    amirul usheruff dzulkarnain said...
    tu dia,,
    tetap nak berpatung..
    shah69 said...
    kikikiii.. peneman i la....

Post a Comment