Monday, February 16, 2009

GaLLeRy 69

hurmmm, sory ler lama sgt x hupdate blog...
busy sket la... maafin ibu ya anak2.. hehehe

busy apa?
huhuhu ni ha, busy nak buat bisnes...
bisnes kecik2 ajer...
bisnes print t shirt...

dan yg aku suka sgt skrg ni aku dah ader company sendiri...
perghh... 69 tetap dihati ku....
my company name:

GALLERY SIX NINE ENTERPRISE

suker suker suker sgt....
buat masa skrg dah tempahan 30 t shirt...
best best best...

wpun ader jugak cabaran dalam memulakan perniagaan,
tp aku akan tetap teruskan....
chaiyok chaiyok chaiyok....
hehehhe

so, kepada semua kengkwn yg rasa2 nak buat t-shirt sendiri,
boleh2 la contact kat aku yer...
ttg harga, no hal lah...leh kaw tim...
ahaks

untuk maklumat lanjut, layari blog company baru aku:

**credit to my D sbb byk membantu merealisasikan impian sy...
**thanks to my mom sbb memahami permintaan anakmu ini....

1 Comment:

  1. Alang Blalang said...
    ekonomi global down bisnes u tetap up!!tahniah!!!

Post a Comment