Saturday, February 04, 2006

weLcoMe tO mY bLoGs



i'm juz a beginnner...byk lagi nak kena belajar...buat blogs ni pun lahir dari idea adamdryx....hehehehehehehehe bila fikir2 balik..ya....aku patut buat blogs sendiri...so senang nak lepaskan segala masalah kat sini jer kan...
tak kisah la org nak kata aku syok sendiri ker...aper ker...yg penting sekali aku bahagia...walllllaaahhhhh....
dan kehadiran blogs aku ni bukan nak menggugat blogs2 lain yg sedia ada...tidak sama sekali...cuma bak kata SITI NURHALIZA, biarlah kita memeriahkan persada seni tanahair....gethoooo....
so kalau ader aper2 yg aku tersalah taip ker...ader yg bakal2 tersa dgn ayat aku pada masa akan datang...maaf yer....sengaja nak luahkan apa yg tersirat di sebalik apa yg sememangnya sudah tersurat....
wasslam...

2 Comments:

  1. ADam Dryx said...
    Tima kasih!!!

    Amat besar penghargaan diberikan..Adam kelu lidah hanya mampu ucapkan ribuan terima kasih!!

    Sekurang-kurangnya ada juga tauladan yg dicontohi.... Adam tunduk tanda hormat pada penghargaan yg diberikan!!

    Ay'DamDryx
    Anonymous said...
    I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

Post a Comment