Tuesday, February 21, 2006

asyik-asyik SEE-T


hahaha....dah lama aku dgr statement2 mcm ni..dr kemunculan awal siti sampai la sekrang nie....tak bosan2 ker dorang semua kan..apa la salah siti...apa la dosa siti...sampai ada segelintir manusia yg tak puas hati bila aku sebut jer ttg siti... (siapakah itu?)

rasanya, dah cukup lengkap pakej yg ada pada siti...aku bukan la nak bangga sgt dgn dia...tp dah memang kenyataan bahawa takde artis lain kat Malaysia ni yg sehebat dia....kalau dia, semua org jangkakan bahawa akan ada pengganti pada diri siti...ada org tiru sore dekat2 cam dia, tp apa jd kat penyanyi itu?hurrmmmmm kecundang akhirnya...siti masih lagi yg teratas....



ya, mungkin sekrang siti dah tak menang banyak anugerah...tp itu semua tak penting..sebab sekurang2 nya setiap anugerah yg dia masuk, dia pasti akan bawa balik satu...so kira hebat la tuh kan..kalau sekrg tak menang pun, dah takde apa pada siti...dah berlambak anugerah yg dia ada....
biarlah dia kasi peluang kat org lain lak...

aku sebenarnya taknak la komen byk ttg hal ni..sebab aku tahu, siti tetap yg terbaik pada aku...bagi la dia lagu apa pun..semua akan dia bawa dengan cemerlangnya...

so, terpulang pada masing2 nak buat penilaian...semua ada hak utk bersuara kan...gunakan hak itu sebaiknya...yg pasti,aku takkan beralih arah dr meminati siti...hehehehehe..jgn makan hati yer...

kita ikut cara siti, no komen n senyum sahaja (",)
ahaks =P

hardcore supporter for SITI NURHALIZA!!!!

yeahhhh!!

1 Comment:

  1. Anonymous said...

Post a Comment